Komunikacija versle – kodėl tai būtina?
Verslo objektu paprastai laikomas pelnas. Tačiau pelno siekimas neretai atitolina įmonę nuo vieno iš svarbiausių dalykų, kuris ne tik sukuria įmonės ar organizacijos finansinį stabilumą, bet ir padeda pasiekti aukščiausių rezultatų rinkoje. Tai verslo komunikacija. Ji 21 amžiuje savo svarba prilygsta verslo objektui. Kitaip tariant, esant puikiai komunikacijai versle yra ir pelnas.
Pradėkite galvoti apie verslo komunikaciją, nes būtent tai padės pasiekti norimų rezultatų
Šių dienų verslas įgauna visai kitokią formą, nei ji buvo prieš 20 metų. Dėl naujausių technologijų, žiniasklaidos tobulėjimo bei milžiniško informacijos srauto rinka sparčiai plečiasi. Įmonės keičia verslo strategijas, kad kuo geriau pateiktų siūlomą produktą ar paslaugą. Yra tvirtinančių, kad sėkmė priklauso tik nuo gaminio ar paslaugos kainos ir kokybės. Žinoma, šie du dalykai klientui labai svarbūs, tačiau verslo sėkmė taip pat priklauso ir nuo išorinės bei vidinės komunikacijos. Pradėkite apie ją galvoti nuo dabar.
Kam reikalinga verslo komunikacija?
Verslo komunikacija formuoja įmonės įvaizdį visuomenėje. Kaip iš kelių pirmųjų pašnekovo frazių galima spręsti apie žmogaus būdą, taip iš įmonės atstovo kalbos ar net dokumentų galima susidaryti įspūdį apie bendrovę, o tai lemia tolimesnę įmonės ateitį. Verslo komunikacija padeda išlaikyti lojalius klientus bei pritraukia naujų. Įmonės pranešimas spaudai, reklama, naujienlaiškis internetinėje erdvėje – puiki pradžia, tačiau tik pradžia. Pokalbis su klientu akis į akį formuoja asmeninį kliento požiūrį į jus. Dažniausiai kylantys klausimai, kuriuos mintyse užduoda naujas klientas:
- Ar bus galima tikėtis ilgalaikių santykių?
- Ar čia dirba tikrai kompetetingi darbuotojai?
- Ar jie bus mandagūs ir malonūs?
- Ar ši įmonė tikrai atsižvelgs į visus mano poreikius ir reaguos į pastabas?
- Ar siūlomas produktų ar paslaugų kaina atitiks jų vertę?
- Ar jie diegia naujoves?
- Ar įmonė stabili?
Šie klausimai viena ar kita forma yra užduodami klientų ir partnerių, bet tik nuo Jūsų priklausys, kaip sugebėsite į juos atsakyti. Dažnai ne įmonės veiksmai, o puiki reprezentacinė kalba patraukia naują klientą. Po jos klausimų gali nebekilti. Įmonės žavesį ir patrauklumą formuosite gebėdami komunikuoti akis į akį.
Teksto kokybės svarba
Tekstas, kurį ketinate pateikti, pirmiausia turi būti aiškiai suprantamas tikslinei auditorijai. Siekdami norimą informaciją paskelbti tam tikrai žmonių grupei, pirmiausia turite puikiai žinoti auditorijos lūkesčius. Tai padės jums geriau orientuotis rašant kalbą ar naujienlaiškį. Įmonės dokumentai yra neatsiejama įvaizdžio dalis. Vienas praleistas kablelis gali pakeisti norimą išreikšti mintį! Todėl rašytinė kalba ne mažiau svarbi ir labai aktuali, nes ji, atsispindėdama dokumentuose, sutartyse, elektroniniuose laiškuose, naujienlaiškiuose, internetinėje svetainėje lygiai taip pat reprezentuoja įmonę, kaip ir žodinis pristatymas.
Laukite verslo partnerių pasiūlymų!
Esate patraukli įmonė, suformavusi puikų įvaizdį ir turinti savo klientų ratą? Ką tik įgijote galimybę plėsti savo įmonę ir siekti dar didesnių rezultatų. Kiekvienas, siekdamas verslo plėtros, nori patikimo ir savo vietą rinkoje jau turinčio partnerio. Turėdami puikų įvaizdį, daugybę klientų ir toliau sėkmingai komunikuodami traukiate kitas, tokias pat stiprias įmones ar organizacijas, kurios, greičiausiai, taip pat naudoja puikios viešosios komunikacijos metodą. Įmonė pasižymi puikia išorine ir vidine komunikacija? Tuomet ji kuria puikų įvaizdį. Tai pritraukia klientų, verslo partnerių. Stiprina kolektyvą. Ir galiausiai… Pasiekia pelną, kokio net neįsivaizdavo galinti turėti.
Ar vis dar manote, kad verslo komunikacija nereikšmingas dalykas?